КАБІНЕТ ЛОГОПЕДА

Перед початком занять з логопедом з постановки звуків, а також перед виконанням артикуляційної гімнастики обов'язково слід познайомити дитину з будовою мовленнєвих органів, які знаходяться в її ротику.

Словниковий запас дитини буває активним і пасивним. Активний словник - це той, який дитина використовує щодня у повсякденному житті. Пасивний словник - це слова, значення яких дитина розуміє, але часто їх не вживає.

Серед дошкільнят, як і серед школярів, завжди були діти з чітко вираженими мовленнєвими порушеннями. Порушення звуковимови в ранньому віці (від 1,5 до 2,5 років) пояснюється недостатнім загальним розвитком дитини, несформованістю артикуляційного апарату. Однак 4-5-річні діти самі починають помічати недоліки вимови і нерідко дуже болісно переживають...

Батькам (а також усім педагогам, які працюють з дітьми раннього та дошкільного віку) варто пам'ятати, що деякі дефекти в будові органів мовлення, які призводять до порушення вимови звуків, можна легко виявити самостійно в домашніх умовах.

У батьків часто виникають питання: чи достатньо розвинене мовлення у дитини? Чи потрібна дитині допомога логопеда? Що можна зробити вдома, щоб покращити мовлення малюка? Логопедичне обстеження в домашніх умовах допоможе отримати на них відповідь.

Пальчикова гімнастика - це ігрові вправи для розвитку дрібної моторики ( мається на увазі розвиток рухливості пальців та кистей рук дитини). У наш час науково доведено, що розвиток мовлення дитини пропорційно залежить від слухняності (тонусу, сили, точності) рухів пальців рук. Саме тому такі тренування набувають особливого значення у корекційнй...

Формування у дітей граматично правильної, лексично багатою і фонетично чіткої мови - одне з найважливіших завдань у загальній системі навчання дитини рідної мови в дошкільному закладі та сім'ї. Розвиток фонематичного слуху має велике значення для оволодіння навичками читання і письма, позитивно впливає на становлення всієї мовної системи...

Ця система вправ для розвитку фонематичного слуху побудована за принципом від простого до складного. За допомогою ігор ви визначаєте, на якому рівні малюк перестає справлятися із завданнями і починайте розвивати навик фонематичного сприйняття з цього рівня.

Весела артикуляційна гімнастика

КУ "Інклюзивно-ресурсний центр Заболоттівської селищної ради"
Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати